Verliespolis OVER VERLIESPOLIS: Uw gegevens en contacten met De Stichting
Hoe gaat u om met mijn gegevens?
Hoe kan ik de door mij ingevoerde gegevens wijzigen?
Hoe kan ik mij weer afmelden?
Hoe houdt u mij op de hoogte van de voortgang?
Hoe kan ik contact met u opnemen?
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Ik heb (per ongeluk) meer dan eenmaal betaald. Wat moet ik doen?
Ik wil schriftelijk op de hoogte gehouden worden (aangezien ik geen computer heb). Wat moet ik doen?
Waar kan ik terecht met technische problemen?
Als ik teveel heb overgemaakt, kan ik dat dan teruggestort krijgen?
Mag ik nog meedoen als ik niet binnen 10 dagen heb betaald? Wat moet ik doen als ik te laat heb betaald?
Kan ik een bevestiging krijgen of ik heb betaald en dus definitief ingeschreven sta bij de stichting?
Wat als de door mij ingevulde producten niet meer in mijn dossier op de site te vinden zijn?
Heeft een scheiding en verdeling van de waarde van de polis enige invloed op mijn ondersteuning van de Stichting Verliespolis en de eventuele financiƫle compensatie die daar uit voort zou kunnen komen?
Zou ik in mijn dossier ook de naam van mijn partner kunnen noemen?
Is het mogelijk dat ik per polis in mijn dossier ook de polishouder zou kunnen noemen?
Bij het invullen van mijn polisgegevens op de site van Stichting Verliespolis, moet ik dan de oorspronkelijke verzekeringsmaatschappij en polis noemen of de huidige gegevens?
Ik heb betaald maar sta nog niet als zodanig geregistreerd, hoe kan dit?